Online İşlemler
Site Haritası
İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü
Ana Sayfa
Kurumsal
Bakanımız
Sağlık Müdürümüz
Başhekim
Başhekim Yardımcılarımız
Dr. Sadettin YAZI
Uzm. Dr. Erdin Kalyoncuoğlu
Uzm. Dr. Musa BALTA
İdari Birimlerimiz
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
İdari ve Mali İşler Müdürü
Müdür Yardımcılarımız
Ramazan KAPUCU
Salih BAŞKURT
Hasan DENİZ
Yalçın ÇUHA
Tarihçemiz
Misyon, Vizyon ve Değerler
Organizazyon Şeması
Hekimlerimiz
Hekim Çalışma Planı
Özellikli Birimlerimiz
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi
Tıbbi Çamur Tedavisi
Kimyasal Biyolojik Radyasyon ve Nükleer Ünitesi
Yanık Ünitesi
Yoğun Bakım Ünitesi
Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesi
Palyatif Bakım Servsi
Birimlermiz
Acil Servis
Göz Hastalıkları
Palyatif Bakım
Üroloji
Endoskopi
Evde Sağlık Koordinasyon Merkezi
Tıbbi Birimlerimiz
Hasta Hakları
SKS
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı
Yönerge ve Yönetmelikler
SKS Eğitim Planları
Öz Değerlendirme Planı
Kalite Ve Verimlilik Birimi
Komiteler - Ekipler
Anlaşmalı Kurumlar
SGK
Emekli Sandığı
Bağkur
Sosyal Sorumluluk
Hasta Okulu
Gebe Okulu
Diyabet Okulu
Mezuat
İletişim
Başhekime İlet
Çalışan Görüş ve Öneri Formu
Hasta Ve Hasta Yakını Görüş ve Öneri Formu
Hasta Sorumlulukları
Hasta Hakları
Bize Ulaşın
select
T.C. Sağlık Bakanlığı
İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü
Beylikdüzü Devlet Hastanesi
25/02/2019
Ana Sayfa
İletişim
Hasta Ve Hasta Yakını Görüş ve Öneri Formu
Hasta Hakları
+
-
Sıfırla
Hasta Hakları
Bir sağlık kuruluşuna, sağlık hizmeti almak için başvuran herkesin;
1. Hizmetten genel olarak faydalanma:
Adalet ve hakkaniyet ilkeleri çerçevesinde sağlıklı yaşamanın teşvik edilmesine yönelik faaliyetler ve koruyucu sağlık hizmetlerinden faydalanmaya hakkı vardır.
2. Eşitlik içinde hizmete ulaşma:
Irk, dil, din ve mezhep, siyasi düşünce, felsefi inanç, ekonomik ve sosyal durumları dikkate alınmadan hizmet almaya hakkı vardır.
3. Bilgilendirme:
Her türlü hizmet ve imkanın neler olduğunu öğrenmeye hakkı vardır.
4. Kuruluşu seçme ve değiştirme:
Sağlık kurulunu seçme ve değiştirmeye ve seçtiği sağlık kuruluşundan verilen sağlık hizmetlerinden faydalanmaya hakkı vardır.
5. Personeli tanıma, seçme ve değiştirme:
Sağlık hizmetleri verecek ve vermekte olan tabiplerin ve diğer personelin kimlikleri, görev ve ünvanlarını öğrenmeye, seçme ve değiştirmeye, hakkı vardır.
6. Bilgi isteme:
Sağlık durumu ile ilgili her türlü bilgiyi sözlü ve yazılı olarak istemeye hakkı vardır.
7. Mahremiyet:
Gizliliğe uygun olan bir ortamda her türlü sağlık hizmetini almaya hakkı vardır.
8. Rıza ve izin:
Tıbbi müdahalelerde rızanın alınmasına ve rıza çerçevesinde hizmetten faydalanmaya hakkı vardır.
9. Reddetme ve durdurma :
Tedaviyi reddetmeye ve durdurulmasını istemeye hakkı vardır.
10. Güvenlik:
Sağlık hizmetini güvenli bir ortamda almaya hakkı vardır.
11. Dini vecibelerini yerine getirebilme:
Kuruluşun imkanları ölçüsünde ve idarece alınan tedbirler çerçevesinde, dini vecibelerini yerine getirmeye hakkı vardır.
12. Saygınlık görmesi:
Saygı, itina ve ihtimam gösterilerek, güler yüzlü, nazik, şefkatli sağlık hizmeti almaya hakkı vardır.
13. Rahatlık:
Her türlü hijyenik şartlar sağlanmış, gürültülü ve rahatsız edici bütün etkenler giderilmiş bir ortamda sağlık hizmeti almaya hakkı vardır.
14. Ziyaret:
Kurum ve kuruluşlarca belirlenen usul ve esaslara uygun olarak, ziyaretçi kabul etmeye hakkı vardır.
15. Refakatçi bulundurma:
Mevzuatın, sağlık kurum ve kuruluşların imkanları ölçüsünde ve tabibin uygun görmesi durumunda refakatçi bulundurmayı istemeye hakkı vardır.
16. Müracaat, şikayet ve dava hakkı:
Haklarının ihlali halinde, mevzuat çerçevesinde her türlü başvuru, şikayet ve dava hakkını kullanmaya hakkı vardır.
17. Sürekli hizmet:
Gerektiği sürece, sağlık hizmetlerinden yararlanmaya
HAKKI VARDIR
Hasta haklarının ihlaline yönelik her türlü başvuru ve şikayetlerinizi hastanemizde kurulmuş olan Hasta Hakları Birimi’ne iletebilirsiniz.
Kapat